CGT Castelló s’oposa a la instal·lació de la planta d’amoníac en el Grau de Castelló
La Confederació General del Treball (CGT) s'oposa junt amb entitats ecologistes i veïnals al projecte de la planta d'amoníac al Grau de Castelló. La Confederació General del Treball (CGT) de Castelló ha mostrat la seua oposició a la planta d'amoníac que IGNIS…